Servis strojů

Provádíme záruční i pozáruční servis.

Jak postupovat při objednání servisního úkonu nebo reklamace?

Stačí se přihlásit či zaregistrovat a odeslat vyplněný servisní formulář.

Váš servisní formulář obdržíte obratem zpět na Vámi uvedený e-mail jako potvrzení o přijetí žádosti o servisní úkon.

Tento formulář, prosím, vytiskněte a přiložte jej k odesílanému stroji. V případě, že uplatňujete reklamaci v záruce přiložte kopii faktury.

Stroj zašlete (nebo doručte osobně) na adresu:

PALA, s.r.o.

Vintrovna 199/9

664 41 Popůvky

tel: +420 547 228 224

Po odeslání servisního formuláře můžete pak v sekci:

Servis, opravy – Přehled aktuálně probíhajících servisních oprav

vidět detailní rozpis prováděných servisních úkonů u dané vaší zakázky. (Musíte být však přihlášeni.)

Je-li zakázka (oprava) ukončena, stroj zašleme na Vaši adresu zpět spolu s průvodním dokladem – dodacím listem.

Servis prováděný u objednatele.

Je prováděn po individuální dohodě.

Kontaktujte nás, prosím, pro

oblast Čechy – 777 480 080 pan Zbyněk Malínský.

oblast Morava, ev. Slovensko – 608 555 775 pan Martin Ludvík.